Tisdag

Hej! Idag är jag frisk! Så det blev skola för mig som gick bara bra. Tisdagar är hyfsat skön dag i skolan:) Sen for jag hem och Johanna kom över hit och vi tittade på några avsnitt av Desperate housewives.

Och nu sitter jag och pluggar till ett engelska prov vi har på torsdag. Asså jag orkar inte med skolan egentligen. Prov på torsdag, svenskainlämning torsdag, matteläxa tills fredag, och No prov nästa tisdag. Och när man har gjort bort allting då börjar det bara om igen. Bläääää

Vill bara lägga mig under täcket och sova bort hela hösten och vintern. Gud vad skönt det hade varit:D



    
   Och så blir det ju inte bättre av att han på framsidan av våra engelskaböcker ser ut som ett..jag vet inte vad :s haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah snygg bok :D

2010-10-12 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0