Stan plus bio

Hej där!

Idag har jag och mamma gått runt på stan och tittat i butiker. Eller vi kollade inte så noga/länge utan köpte bara snabbt det vi var ute efter. Jag köpte lite smink och en väska. Lägger in bilder snart.

Sen klockan 2 gick vi på bio! Mamma som inte hade sett Inception ännu ville se den, så det blev den. Andra gången för mig men det var det värt kan jag lova. Eftersom den filmen är så ruggigt krånglig och komplicerad så är den mycket bättre andra gången man ser den. Tycker jag iallafall=) Dock är det vissa saker jag fortfarande inte förstår,hehe. Är väll inte tillräckligt smart för att kunna fatta allt.

Fy fan vad jag är mätt just nu. Det blev en stor popcorn och en stor dricka medan vi kollade. Jag kommer inte orka äta någon middag på flera timmar. Usch, jag mår illa bara jag tänker på mat :p

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0