Onsdag

Hej, har inte hunnit uppdatera något idag. Kan berätta lite snabbt om dagen för den som har lust att läsa.
Vanlig tråkig skoldag, hade skolfoto i slutet av dagen. Har ingen som hellst aning om hur det kommer bli, hoppas jag inte ser förjävlig ut iallafall! På enskilda fick man se hur man blev, och jag tror jag vart rätt så fin på den. Hann bara kolla lite snabbt och det såg helt ok ut iallafall.
Sen for jag hem och pluggade lite snabbt till spanskaprovet imorgon. Har knappt läst på något, men kan det man ska kunna för g(tror jag,hehe). Sen hade vi innebandy träningsmatch mot 96orna. Vi vann med 3-2 och jag tycker vi spelade bra:)

Ska städa rummet nu. Kläder/smink/grejjor överallt. Vi hörs,puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0