Match

Hej! Ikväll har jag haft innebandymatch! Vi mötte Ersboda. Den gick riktigt bra och vi vann med 8-4 :D Vi spelade sjukt bra, mest i sista perioden. Vi fick igång ett riktigt bra passningsspel och inte för att skryta men vi spelade ut dom, hehe. Jag gjorde iallafall en assist och nästan ett mål. Den snuddade vid nätet men var så snabbt ute så det gilldes inte. Jag var för långt ifrån för att kunna avgöra om den verkligen var inne men domaren tyckte tydligen inte det... :(

Sen när jag kom hem har jag kollat på idol. Vem håller ni på? Själv hejjar jag på Linda och Jay. Tyckte om Alice förut men jag tycker hon på senaste tiden bara har haft en gnällig och jobbig röst. Idag var det iförsig lite bättre tyck jag, men ändå... Gillar henner inte länge. 
           

Imorgon blir det att gå på stan med mamma och sen kolla på bio. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: GALENPANNA

bra spelat idag amandaaa:D

2010-10-15 @ 22:48:01
URL: http://galenpanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0