I´m backkkkkk

TJA BLOGG´N! Nu är jag tillbaks igen från min en veckas bloggpaus. Haha, och det konstigaste är att statistiken ökade dom dagarna jag inte skrev? Wierd.

Ikväll har jag varit på stan med lite folk och det var mycket trevligt. Fast tidigare idag sa jag till Johanna: Jag kommer INTE fara till stan ikväll, jag är för trött för det. Men på något sätt lyckades hon övertala mig,hehe.

Jag är så lycklig just nu! Imorgon ska jag på stan med världens bästa johanna persson, vi har höstlov, nästa helg ska jag sova över hos Jennifer, och allt är bara allmänt bra. Fast just nu är jag så trött att jag kommmer somna vilket ögonblick som hellst så lika bra att ta ut linserna,tvätta bort sminket och gå och lägga sig. Ska upp vid halv 10 imorgon, ska träffa Johanna på stan halv 12. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0