Hej bloggen

Hallu! Allt bra? Själv mår jag helt ok, fryser dock väldigt mycket. Räcker tydligen inte med att vår skola är sjukast kall,  nu är vårt hus det också. Usch. Märks att det är höst nu, jag är alltid kall...

Hur som... kände mig superglad alldeles nyss för jag trodde inte vi hade något prov man behöver plugga till, men så kom jag på att det stämde ju inte. Vi har spanskaprov på torsdag. Helvetes ***** ****! Tror iallafall vi har det, känner mig helt off när det gäller spanska. Om någon i min spanskagrupp läser det här; visst har vi prov på torsdag? Hehe. Isåfall kanske det är bäst att börja plugga. Vi håller på med verb och det är drygt. Fast det tycker jag visserligen allt är som har med spanska och göra. ÅÅH varför ska man kunna det, kommer aldrig ha användning av det språket? Tex som nästa år när vi ska till Gran Canaria kommer jag prata engelska!!!

Gud vad jag känner mig bitter,haha. Lär bli på bättre humör ikväll då det är innebandyträning:D

          pang

Kommentarer
Postat av: towa

taggat med spanska prov på torsdag... not

2010-10-04 @ 18:34:02
URL: http://towas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0