5 Oktober 2010

Hej! Fan vad jag mår illa nu alltså. Våran sista lektion var elevens val där jag har HK. Då gjorde vi kakor och kan säga att dom var så sjukt äckliga. Hahah! Dom smakade bara kakao och mjöl,usch.. Det värsta var att typ ingen i vår grupp lyckades göra dom goda. hmm..
Nu tänkte jag läsa på lite till Spanska provet. Satsar endast på G i spanska, så ska bara läsa igenom det några gånger sen får det gå som det går. Ikväll ska jag och de som vill från vårat lag fara och träna innebandy med 96orna. OCH IKVÄLL BÖRJAR JU DESPERATE HOUSEWIVES!!!♥ Hel galet vad jag taggar. Kommer dock missa några minuter eftersom träningen slutar 9 och det tar ett tag att cykla hem. Hoppas det går nå repriser nån gång...

             

Kommentarer
Postat av: towa

jo jag kan de rätt bra faktiskt:) durå?

2010-10-05 @ 16:14:21
URL: http://towas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0