10/10/10

Godmorgon! Har precis vaknat och nu ligger jag i sängen med laptopen på magen. Ska snart upp och äta frukost och göra mig i ordning. Dagens planer är att först kolla på min lillebrors innebandymatch som är klockan 11. Jag brukar inte tycka det är så roligt att kolla på innebandy egentligen.. men deras lag är sjukt bra så det är kul att se hur de spelar osv, och så brukar Alex kolla på mina matcher så ja...:)

Sen blir det att åka hem och försöka plugga lite. Måste göra en musik uppgift samt börja med No:n för vi har prov ganska snart.

Nu: frukost! Puss och kram♥

     

     

Kommentarer
Postat av: you know

sjukt söt du va osminkad;))) hihi

2010-10-19 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0