Första november

Godmorgon! Första november idag då. Det är en månad jag hatar förutom att vi har lov då. Så jag hoppas den går snabbt så att det blir december och jul. Jag är så taggat på julen att det inte är sant!

Känner mig duktig att jag är uppe så tidigt, hehe. Men den här veckan ska jag verkligen ta vara på och inte sova bort dagarna. Visst, nån dag kommer jag bara ligga i sängen hela dagen och se på tv/ film. Men idag har jag lite grejjor att göra så lika bra att stiga upp tidigt=)

Igårkväll la jag mig ner i soffan tsm med mamma för att se min första Beck film. Jag har typ fått en crush(kom inte på nå bättre ord haha) på deckare, av att läsa Mari Jungstedths böcker. Dom är ju så jävla bra! Men jag hann se typ halva filmen innan jag somnade(a) Så det får bli någon annan gång, har hört att dom visas varje söndag så.

Nu ska jag äta frukost och kolla om det är något skoj på tv. Hejs!


Kommentarer
Postat av: renéejedef3ldt

sv;=) nej inte mycket, svarar på kommentarer, du då?=)

den filmen är bra!

2010-11-01 @ 13:37:01
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0