LÖRDAG

HEJ! Har inte haft tiden att skriva de senaste dagarna. Ska försöka bättra på mig! Men min blogg blir  nog lite roligare när Johanna ska hjälpa mig göra en ny design till mig! Ska skicka bilder osv till henne så kan hon fixa en åt mig.

Imorse så hade jag iallafall zoon i innebandy. Det gick rätt så bra och det var kul. Nästa träff är någon gång i april så ska börja fara ut och springa och träna lite slagskott fram tills dess;)
Annars idag har det inte hänt så mycket. Har bara tagit det lugnt och sitter nu och ser på film. Vi hörs imorgon,puss♥
              


Kommentarer
Postat av: amanda

har du gjort i helgen då? =)

2010-03-28 @ 19:26:17
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0