SNART...

            

             

             

Mötte upp mamma på stan idag och köpte födelsedagspresent till min lillebror, ett hårband som jag kan skydda huvudet mot solen med i Turkiet(så jag inte bränner mig), och en bok att läsa där borta om jag får tråkigt. Haha vilket jag inte tror kommer hända.

SNART ÅKER VI! Om 4,5 timmar sitter jag på planet. Har packat klart allting nu så kan chilla ett tag. Pappa och Alex for och hämtade pizza till middag, hoppas dom kommer snart är riktigt hungrig! Haha nyttig mat för mig idag. Donken till lunch och pizza till middag. Lär inte bli bättre under veckan. Vi bor ju på ett All incllusiv(stavning?) hotell så kommer tjocka i mig massa glass,läsk och allt sånt onyttigt. Och så finns det en fikabuffe med ett långt bord med massvis av tårta och kakor osv. Fan vad gött! Okej jag ska sluta skryta nu.

Nu: Pizza! Vi hörs senare en sissta gång innan jag åker. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad nice med turkiet!! ha så kul:d

2010-06-17 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0