SHOPPINGEN FRÅN DENNA HELG

Ja..det här var alltså det jag kom hem med,sen tog mina pengar slut!

                   
                                 Blommig klänning från Cubus

                   
                                  Blommiga strumpbyxor från Cubus
                    
                     
                              
Nagellack och lösnaglar från Kicks
                                                           
                     
                                   
Klackerskor från Skopunkten

                   
                               
Jeansshorts från Bikbok

                   
                                Armband från JC

                   
                                     
Väska från Kappahl

                   
                                     Solglasögon från H&M

                   
                                   Halsband från Ur&Penn

                   
                                      
Randiga linnen från H&M

                     
Bh från H&M.(gick inte att fånga färgen på bild, den är starkt korall färgat i verkligheten)

                    
                                     T-shirt från Monki


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha har aldrig varit i umeå,

måste nog åka dit nån dag innan jag bestämmer mig för att byta stad :P



vsg,åh fina saker <3

2010-06-14 @ 21:59:44
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: jjoseeefiin

sv: jag bor i gbg :D

2010-06-14 @ 22:06:26
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: Anahita

sv: Ja:)<3 Vad ska du göra idag då?:)<3

2010-06-15 @ 09:43:32
URL: http://browneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0