GREYS ANATOMY

Hejhej! Var ju somsagt med Johanna idag. Vi drog ner på stan en stund och gick runt där. Sen for vi hem till henne och kollade på film. Riktigt nice dag idag för vädret var underbart! Iallafall ett tag,hehe. Sen ikväll har jag packat. Åker ju till Turkey imorgon kväll!! Så har packat ner alla kläder och skor. Imorgon ska jag bara packa ner smink,linsgrejer och litesmågrejer.
Hela dagen imorgon kommer gå såå segt. Jag kommer bara att gå och längta tills klockan slår 21.15 då planet går. Fast jag ska ner på stan imorgon och köpa present till min lillebror som fyller år i helgen och så var det något mer jag skulle köpa....Så dagen lär inte gå allt för sakta iallafall.

Såg ni på Greys anatomy? Det gjorde jag faktiskt, och gud vad bra det var. Brukar egentligen inte kolla på det men gjorde det ikväll för jag hade inget annat för mig. Satan vad bra alltså. Var det här bara något speciellt avsnitt eller är det alltid såhär bra? För annars kommer jag lätt följa den här serien;)

      

Kommentarer
Postat av: MATHILDA ღ

SVAR tack så mycket:)

2010-06-16 @ 22:51:30
URL: http://mathildaaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha håller med xD

jodå,det toppen tack

sj sötnos <3

2010-06-17 @ 09:31:25
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: Anahita

sv: Vara med kompisar, åka utomlands, chilla och så^^<3 du?:)<3

2010-06-17 @ 10:09:47
URL: http://browneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0