ANDRA JUNI...

           
                                                             old pic

Hehe har inte orkat med att blogga som ni har märkt. Har typ ändå inga läsare så whatever:)
Idag är det iallafall andra juni och bara 9 dagar kvar till Stockholm & sommarlov! Nu när jag och Johanna träffas/smsar är det enda vi snackar om Stockholmsresan! Gud vad vi taggar, bara vädret är bra så kommer allt bli perfekt.

Igår efter skolan for jag till stan med johanna nyman fast köpte ingenting bara en glass, och sen på kvällen såg jag på DH hemma hos henne. Gud vad spänannde det var! Så jääääävla bra. Så fort säsong 6 kommer ut på film ska jag köpa den. Jag♥dh.

Idag fyller min mamma 41 år så vi ska fira henne ikväll. Vi ska ut och äta middag på någon uteservering,det blir säkert mys. Och senare ikväll ska jag plugga inför SOförhöret imoron. Typ den sista läxan för åttan!

(någon som vet hur man ändrar text på bloggen? hjälp mig!) 


Kommentarer
Postat av: lenore (:

fin blogg :) allt bra? :D

2010-06-14 @ 16:16:36
URL: http://lenoreberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0