BILDER FRÅN STOCKHOLMSRESAN

Ett rätt så långt inlägg så den som inte orkar läsa om min helg i Stockholm kan hoppa över detta inlägg.....

FREDAG

Vaknade klockan 7 och var helt jävla hyper. Duschade och gjorde mig iordning och sedan skjussade pappa mig och mamma till flygplatsen. Där mötte vi upp Johanna och hennes mamma och sen bar det iväg till Stockholm.

Vi kom fram någon gång mitt på dagen. Då tog vi med våra resväskor till vårat hotell vi skulle bo på,sen lämnade vi väskorna där,och gick sedan iväg till stan. Först åt vi lunch på någon mysig kinaresturang och sedan gick jag och Johanna runt och kollade på kläder,skor osv. Hittade några fina saker.(Lägger in bilder på allt jag har köpt i nästa inlägg.) Och sen tog vi en paus och fikade vi på något cafe! Några timmar senare åkte vi tillbaka till hotellet och bara slappade.
Senare på kvällen gick vi ut och åt middag på något nån resturang. Jag tog någon nachotallrik och det var riktigt gott! Efter middagen gick vi förbi nån marknad där de sålde massa frukt och bär,så vi köpte med oss jordgubbar och hallon, och även tidningar som vi kunde ligga och läsa!
                 

                 

                 

                 

                 

                  

                   

                  

                   

                   

                  

                  

                  

                  





LÖRDAG 

Jag och Johanna(vi bodde i samma rum) gick upp runt halv 9 och gjorde oss iordning. Sen åt vi frukost på frukostbuffen. Frukosten där var asgod tycker jag! Eller iallafall fruktbitarna (a)
Sedan lite senare på dagen for vi till...GRÖNA LUND! Vi köpte först ett åkband som kostade 300 kr,då kunde man åka hur många karuseller som hellst. Vi åkte kvasten,vilda musen,jet line och radiobilarna haha. Och så gick vi Lustiga Huset såklart. Det roliga var att vi hela tiden har pratat om att vi MÅSTE åka Insane. Men när jag väl stod framför den så vågade jag inte,heheh. Den så så sjukt läskig ut för den snurrade såå mycket. Men också var det för att vi började må lite illa så då drog vi till stan istället.


På kvällen gick jag och Johanna själva ut och åt middag på en kinaresturang. Men vi var så himla trötta efter dagen,så vi sa knappt något haha. Men gott var det iallafall!
                 

                 

                  

                 

                  

                 

                 
SÖNDAG

Steg upp vid samma tid som gårdagen och gick och åt frukost. Sen var det bara att börja packa ner alla saker i resväskan. Resväskan blev dubbelt så tung som när vi for dit pga av alla saker jag köpt! Vi lämnade resväskorna nånstanns(minns inte vad det hette) och sen gick vi runt på stan för sissta gången. Köpte lite saker då också...
Medan vi väntade på bussen som skulle ta oss till Bromma flygplats så satt vi och väntade vid ett bord. Vi var helt döda så medan vi skulle sitta och vänta några minuter så lyckades Johanna somna liggandes på påsarna på det minililla bordet. Haha vi var sjuukt trötta!
Klockan halv 5 tog vi flyget tillbaka till Umeå.
                

                

                                  Helgen där borta var iallafall bäst. Det måste göras om.♥


Kommentarer
Postat av: renéejedef3ldt

sv; jajjemän! =) hur var din?=)

2010-06-14 @ 18:11:30
URL: http://jedefeldt.blogg.se/
Postat av: Lenore (:

sv; Tackar. :) Jora, allt är bra med mig! :)

2010-06-14 @ 18:15:32
URL: http://lenoreberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha har man bott här,då tröttnar man efter ett tag.

ne,hatar d stället :/

inte ming grej. haha

-fina bilder du har tagit <3

2010-06-14 @ 19:13:49
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: johanna

Hahaha, klaga inte jag var tröööttt :P haha när jag kom hem sen gick jag och la mig typ halv 10 och sov till halv 11 :P haha

2010-06-14 @ 21:29:51
URL: http://jojiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0