9 JUNI 2010

Hellu! Idag for vi till hedlunda med klassen för att typ spela brännbol osv. Men redan efter nån timma så började det regna så då fick man fara hem! Så det blev en riktigt kort dag idag,det gillas! Och imorgon är det sista dagen för mig innan sommarlov. Då ska vi bara städa skåpen och ha en kort samling i klassrummen. Sen är det sommarlooooov♥


En grej som är sjukt roligt är att När jag var mindre så umgicks jag rätt mycket med några som hette Linda och Julia. Våra mammor var bra kompisar och då började vi vara med dom rätt mycket. Jag kom ihåg att vi alltid hade så kul, jag och Linda var typ bästa vänner då om jag minns rätt. Men sen gled vi isär varandra och har inte pratat med varandra på ca 10 år.  Nu har vi hittar varandra på facebook och börjat snacka lite smått. Senast vi träffade varandra var vi kanske max 6 år och ändå så kännef vi igen varandra allihop:D Inte för att jag tror vi kommer bli sådär bra vänner igen,men det är ju alltid kul att hitta någon man var nära vän med förut.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry för sent svar<3

-aa min helg var bra,din?<3

2010-06-09 @ 16:40:21
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: shiba

sv: Inte så mycket :)

2010-06-09 @ 20:31:10
URL: http://shibaali.blogg.se/
Postat av: Itch

Oh sommarlov, hur fantastiskt låter inte det :D GRATTIS till friheten!

2010-06-10 @ 10:27:38
URL: http://www.itchgirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0