30 JUNI 2010

Helvete. Stordatorn är fortfarande inte lagad. Pappas brorsa har ju den hemma hos sig och han skulle fixa den. Hoppas den kommer fungera snart igen iallafall för jag vill lägga in alla bilder! Inte så kul att bara kunna lägga in webcam bilder här...
Vaknade upp på bajsdåligt humör imorse. VART ÄR SOLEN?! Det är inge varmt ute ju;'( Och jag som tänkte ha min nya klänning på mig today. Då får jag väll ha tights under då.. Haha big problem jag har just nu. Men ikväll kommer jag bli gladare för då ska jag till Johanna! Vi ska hyra filmer och bara mysa. Och imorgon går vi på bio och ser Eclipse yäyy♥


Jag gissar på att det blir dom här filmerna vi kommer hyra ikväll:

                
                                 
  

Ja,vi är fan helt galna i Twiligt

Kommentarer
Postat av: johan p

fin blogg<3

2010-06-30 @ 13:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0