VART UTE OCH SPRUNGIT!

Hej! Har varit och sprungit med pappa och brorsan. Det gick bara fint förutom att jag fick håll, haha lär mig aldrig att jag måste vänta minst 2 timmar efter jag ätit. Jag får typ ALLTID håll. Men jag kör på ändå, finns itne så mycket annat att göra.

Har iallafall precis duschat och sitter nu i min rosa morgonrock. Funderar på att se en film..  frågan är ju bara vilken? Kanske några Vänner asnitt.. men först måste jag käka något, är sjukt hungrig!

Taggar iallafall stan med Johanna imorgon. Först ska vi äta på Kina resturang,mums! Sen gå runt och kolla i affärer. Ska köpa "Ljudet av ditt hjärta". Ett och annat plagg följer säkert med hem också haha. 

     

                                                      Vi 2 i Sthlm


Kommentarer
Postat av: MATHILDAAZ ღ - vinn ett fint armband!

SVAR Har varit på gekås :)

2010-07-26 @ 22:56:47
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0