SKA UT OCH SPRINGA NU!

       

Idag for jag och pappa till Intersport och handlade lite träningskläder till mig. Köpte en t-shirt,linne,sportbh,sockar och ett par shorts. Alltihopa gick på runt 1000 kr.

Har haft problem med mitt knä iprincip hela sommaren. Vi tror att det kan vara slatter. Det kan man få när man växer och speciellt tjejer kan ha lätt att få det. Jag har inte ont när jag går utan bara när jag springer. Men nu på senaste tiden när jag har farit ut och sprungit har jag inte känt av i knäet alls! Så jag hoppas jag kan springa resten av sommaren utan skador.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; min helg var toppen(:

din?<3

2010-07-06 @ 20:28:56
URL: http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0