NU ÄR JAG FRISK!!!

Hej allihopen

Efter att ha legat inne och vilat i 3 dagar så är jag nu äntligen helt frisk! På fredagen så kände jag mig mycket piggare så jag orkade ligga ute på baksidan för att sola och läsa tidningar hela dagen. Men senare på kvällen så kollade jag och såg att jag hade liite feber. Men måde iallafall bättre! Och igår så var jag så pass pigg att vi i familjen åkte till min mormor och morfars stuga. Riktigt mysigt.

Idag har det ju tyvärr varit sämre väder så har tillbringat dagen inomhus. Har kollat på tv, ätit, spelat nått spel med min lillebror, haft tråkigt, smsat, suttit vid datorn osv. Och nu sitter jag och kollar igenom alla bilder från Turkiet. Gosh vad jag saknar det! Saknar värmen, maten, poolen, folket som jobbade där, havet, men framför allt bara känslan att vara där. Det är lätt den bästa resan jag varit på♥

I brist på bilder kan jag lägga upp nån bild därifrån. Okej,det är inte spec kul för det som inte vart med på själva resan att kolla på bilderna men whatever. Bättre än ingenting:p

      

                                               Den underbara stranden

      

                                                          Volleyboll!

       
 En som jobbade där. han var ashärlig fast lite dryg ibland för han brukade sno våran mat

       

Han med blåa korta shorts var också rätt skön. Fast han var smått läskig för han hade stringtrosor(såg det med egna ögon haha), lösnaglar, lockat sitt hår, plockade ögonbryn haha!

       


Kommentarer
Postat av: E

sv; tack detsamma! :)

2010-07-26 @ 12:56:14
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0