NOW I´M BACK

Sådär, nu har jag haft några dagars bloggpaus. Nu är jag tillbaka igen! Det har hänt en massor sen sist jag skrev. Har blandannat: Varit i stugan, badat på Norrmjöle och Bättnes med Niklas family, Badat på Nydala, Suttit på en bänk på stan en kväll med Johanna Nyman och flummat, Solat mycket, Chillat på baksidan, Sett på Twilight och New moon 3219 ggr, Varit ute och tränat... Och en massa mer. Mitt sommarlov hittils har varit perfekt, hoppas det fortsätter så!

Idag är det ju tyvärr lite sämre väder så det är väll bara att stanna inne och hitta på något. Sitter nu och smsar med Johanna Persson och vi planerar att gå på stan snart igen. Jag måste köpa lite grejjer.. Så på onsdag(troligen) blir det att gå på stan!

Ska nu försöka uppdatera minst 2/3 gånger per dag. Det är egentligen inte mycket alls, men för mig är det det(a)

      

      

                                                            Vill tillbaka.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0