ECLIPSE♥♥♥

HEj.
Orkar inte skriva så dealjerat om gårkvällen,är så himla trött nu. Men var ju somsagt på carlshöjd hemma hos Johanna och vi hade filmkväll. Vi hade hyrt Avatar(som ingen utav oss sett förut) och New moon. Avatar var faktiskt riktigt bra! Trodde innan att den skulle vara lite konstig och inge bra alls,men det var den. Den rekomenderas! New moon var ju såklart också bra.
Idag så for vi in till stan vid 1. Jag följde med Johanna till the phone house, för hennes mobil är trasig så hon lämnade in den. Sen gick vi till Åhlens där jag köpte en bok. När jag hör din röst. Haha,klaga inte på att jag är twiligt nörd(a)
Sen klockan 3 såg vi Eclipse. Har bara ett ord att säga om den: Grym. Jag älskar den!♥

Nu är äntligen stora datorn fixad så kan lägga in massa bilder imorgon. För nu ska jag nog sova. Vet inte varför men är bara så sjukt trött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0