30 JULI 2010

        
 Fråga mig inte hur jag nu kan vara solbränd på kinderna när det har varit mulet och regnat i 1 vecka

 Just nu sitter jag och kollar på tv. Är sjukt sjukt hungrig! Vill ha maaaat. Håller nästan på att äta upp allt mitt godis jag köpt idag haha. Ajaj inte bra. Måste nog ställa mig i köket och börja laga något för det är ingen som tar tag i det. Vi ska äta tacos mums♥ Det äter vi i min familj ALLTID på fredagar haha. Men det är ju så himla gott, man kan inte lessna på det!
Okej det här blev ett ointresannt inlägg om mat men aja.. Vad kan man blogga om??

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: ja den handlar om bree :)

2010-07-30 @ 19:11:53
URL: http://rebeckaisberglindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0