NU VILL JAG SHOPPA

Ikväll när jag hade städat mitt rum så började jag också rensa bland mina kläder i garderoben(hehe kul fredagskväll) och det är en hel del jag kommer slänga. Så nu är det rätt så mycket plats i min garderob som jag vill fylla ut med nya kläder. JAG VILL SHOPPA KLÄDER! Men jag måste vänta ändå till juni typ. Jag får försöka hålla ut=)

Imorgon eller på söndag ska vi iallafall köpa en bärbar dator till mig. Jag har redan valt ut en som jag vill ha så det är bara att jag far och köper den. Får ju 4000 av mamma&pappa men måste betala resten själv som den kostar. Tror den gick på 6000 kr eller något sådant...

Till sommaren så måste jag köpa:


Ett par gladiatorsandaler. Bruna eller svarta.


Jeansshorts, kanske mer slitna än de på bilden

Solglasögon, fast inte hjärtformade tror jag;p

Och en bikini, massa snygga linnen, mer skor och säkert massa saker till, fast jag kommer inte på just nu. Jag längtar som fan! Kan det inte bli sommar snart?♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0