JAG VILL HA SOMMAR NU

Asså åh jag vill verkligen att vintern ska ta slut och det ska bli vår och sommar. Jag orkar inte kyla,att man går runt och fryser hela tiden, att man måste ta på fetaste lagret med kläderna för att gå ut, osv...Jag har lust att gå och lägga mig i min säng och inte kliva upp förrän det är sommar=D

Min hals mår iallafall bättre nu! Det gör mest ont när jag typ sväljer, men inte annars. Det är ju tur det. Men jag tror jag inte kan vara med på träningen imorgon ändå. Om det ens är någon träning. Nolia taket hade ju typ pajat...
har inga nya bilder så lägger bara in någon randombild jag tagit för ett tag sen
                          
                            

ps, har börjat vänja mig med mitt bruna hår! Jag kan erkänna att det är mörkare i verkligheten än det såg ut som på bilderna

Kommentarer
Postat av: en läsare

Otroligt snygg bild! Har du en systemkamera eller?;)

2010-02-07 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0