TEN THINGS ABOUT ME

Har tråkigt så här kommer en liten lista med saker så ni lär känna mig bättre!:)

1. Mitt hela namn är Amanda Elisabeth Saarela.
2. Det bästa jag vet är att resa utomlands, spela innebandy och umgås med vänner.
3. När jag var liten (typ 6,7 år) hade jag en konstig tallang. Jag kunde nämligen säga allting baklänges utan att behöva tänka efter mer än 3 sek. Kunde tex säga snabbt diskmaskin, garageport, utlandsresa eller till och med långa meningar. Hehe förlorade tyvärr den "gåvan" när jag blev äldre..
4. Jag har fobi för trånga utrymmen. Då skriker jag!
5. Jag äääälskar Twilight! Eclipse är bästa filmen ever♥
6. Jag tycker det är sjukt kul att ta kort. Har ingen bra kamera och är inte spec duktig men i still like it
7. När jag blir stor skulle jag vilja jag jobba som mäklare(heh fråga mig inte varför) eller typ fotograf.
8. Ibland när jag smsar/chattar med någon och ska skriva tex. "ska på affären nu" så stannar jag upp och tänker
Affären? heter det så? vafan, vilket stört ord. och så måste jag googla och kolla ifall det finns ett ord som heter så. kan vara med nästan vilka vanliga ord som hellst. Det händer så ofta numera att jag börjar fan bli rädd för mig själv.
9. Ikväll ska jag stanna inne och titta på film hela natten lång!!!!!
10. Nu när jag börjar nian kommer jag att plugga som aldrig förr, typ inte ha någon fritid haha. Vill verkligen ha bra slutbetyg!

        

Kommentarer
Postat av: hej

de är samma sak för mig de där me trånga ställen får allvarligt panik då! o med ord, o om jag typ säger dom flera gånger efter varann låter de mer knas haha:P

2010-08-21 @ 21:06:54
Postat av: Malin

5an och 10an är samma för mig!:) Eclipse är bäst!:D

2010-08-21 @ 21:56:26
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: S.

Twilight är bäst! :)

2010-08-21 @ 22:24:34
URL: http://onepapercut.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Haha, ja jag ska köpa dvdn fast jag sett den :D

2010-08-22 @ 10:42:17
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0