SPRUNGIT

Har varit ute och sprungit några kilometer med min mamma. Det gick faktiskt riktigt bra! Så tänker belöna mig med något gott..ska kolla om vi har glass hemma.:)

Smsar iaf med Johanna P just nu och vi försöker hitta någon kväll som hon kan sova över här, men det går inte så bra. Båda är upptagna när den andre kan,haha. Så vi ska typ ta det när jag kommer hem från Happaranda. Ska dit på söndag med min lillebror för att hälsa på min farfar som har flyttat dit. Så vi ska stanna där 2 eller 3 nätter och kommer hem någon gång i mitten av nästa vecka. Ska faktiskt bli riktigt mysigt! Hoppas det blir bra väder då så att vi far till någon strand och bada!
Så ja..det lutar åt att vi tar det efter det..om vi hinner. Skolan börjar ju typ nästan då. OMG. Paniiiiiik.
Jusste,måste hinna färga håret mörkbrunt innan skolstarten. Har ju haft det blont nu under våren/sommaren men nu känner jag att det är dags att bli brunnet igen!!!

   

   

Kommentarer
Postat av: renéejedef3ldt

sv; härligt!(:

Vad tycker du om min nya design på bloggen?:)

2010-08-09 @ 22:38:23
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0