SHOPPING

Hej där! Det blev bara en snabbis på stan med mamma.
När jag cyklade dit och nästan var framme så kom jag på att jag glömt mobilen! Smarrrrt. Så fick gå runt hela stan flera varv innan jag tillslut hittade henne. Haha i detta läge var det tur att man bor i en sån liten stad som Umeå, för det tog inte allt för lång tid.
Sen såg att jag bara hade kvar 100 kronor på kortet. Vafan?! Jag fick ju barnbidraget nyss. Vad har jag handlat som vart så dyrt? Har ju iförsig köpt ett rätt dyrt läppstift och lite småsaker då och då. Men ändå? Har verkligen 1000 kronor gått bort på bara några dagar?
Hursomhellst så blev det bara en t-shirt och en kofta jag köpte. Mamma betalade koftan:] Och sedan satt vi ute och åt en glamourös lunch som bestod av två cheesburgare.

  

  

Och så köpte jag en tidning på hps som jag ska läsa nu på baksidan♥

Kommentarer
Postat av: elinochamanda

sv: inte mkt, sj ? :D

2010-08-06 @ 20:33:17
URL: http://photobyea.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; härligt

& snygg tee :)

2010-08-06 @ 21:38:36
URL: http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0