NU ÄR DET DAGS ATT BÖRJA SPARA!

Känner att det är dags att börja spara mina pengar nu. Inge mer shopping på 3 veckor. Fast jag behöver ju iförsig köpa lite grejor innan skolan börjar.. Men ska bara köpa viktiga saker som jag måste ha.
Håller iallafall på att spara till en jävla massa(dyra) saker. Tur att jag fyller år snart då! Det här är saker jag vill ha: Ny mobil, systemkamera, rosa hörlurar, platt tv, tv bänk. Haha vadå bortskämd? Nej men lär ju inte kunna köpa allt på en gång ju. Viktigast i mitt liv är nu en ny mobil. Har släpats omkring med mammas nokia i några månader nu. Så en mobil står överst på önskelistan!

Aja,till det jag egentligen skulle skriva. Det här köpte jag på stan förra veckan:

               
                                                Hudkräm från Åhléns
             
                
                                                    T-shirt från JC

Är nöjd med båda inköpen! Hudkrämen är riktigt bra och skön. T-shirten sitter jättesnyggt på. Synd bara att jag inte kunnat använda den eftersom jag råkade spilla kakao över hela den,men nu är den tvättad och redo att användas♥


Kommentarer
Postat av: S.

Skulle också behöva spara lite.

2010-08-14 @ 21:44:51
URL: http://onepapercut.blogg.se/
Postat av: MATHILDAAZ ღ - vinn en design!

SVAR Nej inte mycket, du då?=)

2010-08-14 @ 23:15:33
URL: http://mathildaaz.blogg.se/
Postat av: Bee

sv; tror jag säkert ;) den serien,blir bara bättre o bättre <3

2010-08-14 @ 23:23:05
URL: http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0