MÅR LITE BÄTTRE

Asså aj fy fan min hals! Är helt tjock i den och gör ont när jag sväljer. Annars mår jag bättre idag. Är inte lika matt och ont i kroppen. Bara halsen nu som gör ont. Tur att jag inte åkte på feber den här gången utan bara en förkylning.

Idag har jag legat inne på mitt rum och försökt sova men det gick inte så bra. De är ju här och borrar eftersom vi renoverar om badrummet. Och mitt rum ligger bredvid så..det låter en hel del om man säger så.
Dom drog iallafall runt 11 tror jag och då kollade jag på tv och passade på att äta lunch. Två rostade mackor och flera glas juice lyckades jag få ner:D

Nu har jag fått världens huvudverk också, great! Ska ta en alvedon och sedan börja städa rummet. Det ser ut som ett hell här. Skulle också behöva duscha..     
      
      Haha jag tycker jag ser så himla liten ut när jag är osminkad. Knappast som 15 iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0