HATAR MIN MOBIL!

Jag bokstavligt talat hatar min mobil. Det är ju iförsig inget större fel på den. det går att ringa,smsa,ta kort osv. Men det är en Nokia! Usch, dont like nokia. Och den är ful,störande och..bara tråkig. Hade tidigare en Sony ericsson men den fick tydligen en fuktskada?! Den hade aldrig varit i närheten av vattnet? Så den gick ju sönder så då fick jag mammas mobil som hon hade köpt men inte hade använt än.
Så har släpats omkring med den sen december 2009. På tiden att jag köpter en ny tycker jag! Frågan är bar vilken...några förslag?:)

Har iallafall gjort den lite snyggare(eller blev den fulare?) av att säta några klistermärken jag hittade. Haha kommer ta bort dom snart,var bara less på att den var så svart och tråkig.

         

        

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp en iphone;)

2010-08-21 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0