HAR SETT BLONDINBELLA IKVÄLL(A)

Hela dagen har jag varit med Johanna Nyman och nu ikväll så åkte jag in till stan med Johanna Persson. På Bikbok hände det ju nämligen grejjor ikväll. Blondinbella var där,några andra bloggare som jag aldrig hört talas om, någon kille som sjöng, och så var det rea på nästan alla kläder. Det var faktiskt riktigt mycket folk och kul var det! Blev bla. sminkade av en sminkös. Snyggt blev det!
Haha tog också en idolbild med Bella;) Har knappt läst hennes blogg men varför inte!

Och det bästa av allt var att när man gick ut fick man "goodie bags" att ta med hem.
det var egentligen inte tänkt att jag skulle dit ikväll,hade inte anmält mig. Utan jag tog Johanna Nymans plats ikväll (hon hade match) och för att jag skulle få det var jag tvungen att ge min påse till henne,haha. Så jag och Johanna Persson delade på hennes!

        
                                     Veckorevyn, dust it, rosa nagellack, trosor

Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

sv: åh, tack så mycket :)

2010-08-20 @ 00:16:21
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: DAISY

Nej verkligen inte :/ aja, lycka till med skolan :)

2010-08-20 @ 09:00:24
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0